Duurzaamheid en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO)

Het communiceren van deze inspanningen via sociale media, e-mailmarketing en op de bedrijfswebsite zal klanten aantrekken die waarde hechten aan ethisch ondernemen.

Interactieve content

Richt je op het op het creëren van boeiende, interactieve content om de betrokkenheid van jouw doelgroep te vergroten. Denk hierbij aan polls, quizzen, live video’s en augmented reality ervaringen. Interactieve content kan niet alleen de merkbeleving verbeteren, maar ook waardevolle gegevens genereren over klantenvoorkeuren en gedrag.

INVESTEER IN KWALITATIEF PROMOMATERIAAL

Wil je graag het verschil maken? Het juiste promomateriaal zorgt voor een professionele uitstelling en maakt dat jouw stand onopgemerkt blijft.

Folders, flyers en brochures, zijn vaak het eerste tastbare contactpunt dat bezoekers met jouw bedrijf hebben. Deze moeten dus een positieve en professionele indruk achterlaten. Het laat zien dat je oog voor detail hebt en kwaliteit hoog in het vaandel draagt.

SEO en ‘Google Mijn Bedrijf-optimalisatie’

Voor kleine bedrijven is lokale zichtbaarheid essentieel. Versterk je online aanwezigheid door je te concentreren op lokale zoekmachineoptimalisatie (SEO) en het optimaliseren van jouw Google Mijn Bedrijf-vermeldingen.
Dit omvat het bijwerken van jouw bedrijfsinformatie, het verkrijgen van positieve recensies en het gebruik van zoekwoorden om beter gevonden te worden in de lokale zoekresultaten.

Influencer Marketing op microschaal

In plaats van te streven naar samenwerkingen met grote influencers, kan je jou richten tot micro-influencers met een kleiner, maar zeer betrokken publiek. Dit kan leiden tot authentiekere connecties met jouw doelgroep(en).
Het gaat om het vinden van influencers die passen bij de waarden en doelen van jouw bedrijf, en het aangaan van oprechte samenwerkingen voor het delen van producten of ervaringen.

Gamification van Marketingcampagnes

Het integreren van spel-elementen in marketingcampagnes kan de betrokkenheid van jouw publiek vergroten. Voeg prikkels en beloningen toe aan jouw producten, diensten of marketinginitiatieven. Dit zorgt voor een interactieve en plezierige ervaring, waardoor klanten gemotiveerd worden om deel te nemen en betrokken te blijven.